Γίνετε πιο συναφείς με τα νεανικότερα ακροατήρια

Παρότι οι νέοι άνθρωποι αντιπροσωπεύουν ένα σχετικά μικρό μέρος του κοινού μας, απαιτούν ειδική στρατηγική ματιά. Ο προγραμματισμός για αυτό το υπερ-συνδεδεμένο κοινό θα επιταχύνει τη δικτύωση των δημόσιων μέσων.

Παραμείνετε αυθεντικοί κι αληθινοί στις αξίες και την ποιότητά σας αλλά προσαρμοστείτε στις ανάγκες και τη μηντιακή συμπεριφορά του κοινού. Διεξάγετε σε βάθος έρευνα για την πολυμορφία των αναγκών και των μηντιακών τους συμπεριφορών. Συγκρίνετε τα αποτελέσματα με εκείνα άλλων δημόσιων ΜΜΕ. Αναπτύξτε ειδική στρατηγική προγράμματος ανά ηλικιακό γκρούπ (3-6, 6-12, 12-18, 18-34) καθώς και ανά τρόπο ζωής.

Διανείμετε το περιεχόμενο στις πλατφόρμες και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν οι νέοι. Επενδύστε: σε στοχευμένο διαδικτυακό περιεχόμενο κατάλληλο για φορητές συσκευές και στο να μοιράζεται, σε συντομευμένο περιεχόμενο κάθε είδους (κλίπς κλπ), σε ‘ρευστές’ μορφές περιεχομένου, σε ελκυστικές αφηγήσεις ιστοριών (βασισμένες στην ταχύτητα, την αμεσότητα, τη ψυχαγωγική αξία, τις ειδικές οπτικές γωνίες, τα παιχνίδια). 

Διευκολύνετε το διάλογο, την αυτοέκφραση, τη συνεργατικότητα και διαδραστικότητα. Αναπτύξτε συγκεκριμένο και αξιόπιστο branding που να διαπερνά όλα τα μέσα. Επιβλέπετε το κόστος των ευρυζωνικών συνδέσεων για τον καταναλωτή ως ένα από τα κριτήρια με τα οποία αποφασίζετε για συγκεκριμένες επενδύσεις σε διαδικτυακό οπτικοακουστικό περιεχόμενο για φορητές συσκευές.

Να είστε παρόντες σε μουσικά φεστιβάλ, να ηγείστε στις μουσικές ανακαλύψεις και να καλλιεργείτε το ταλέντο. Η δημοσιογραφία και η σοβαρή πληροφόρηση απαιτούν νέες μορφές περιεχομένου με οπτικές γωνίες συναφείς με διαφορετικές ηλικακές ομάδες και άμεση επιβράβευση (σχολιασμό, υπερσυνδέσεις).

Επεκτείνετε τα γραμμικά (παραδοσιακά) κανάλια με το social ράδιο και TV. Αναπτύξτε περιεκτικές μορφές περιεχομένου που να διαπερνούν πολλαπλά είδη στα παραδοσιακά σας κανάλια με πολυεπίπεδες αφηγηματικές μορφές.

Δημιουργήστε υποκουλτούρες γνώσης εντός του οργανισμού σας. Επιλέξτε αξιόπιστους παρουσιαστές που θα λειτουργούν σαν πρεσβευτές και υποδείγματα.

Περιπτώσεις:

Yle/Lovemilla

VRT/Basta, Ninjas

RTE/Rubber Bandits

SR/P3 Musikguiden

NCRV-NPO/De Dino Show

BBC/Glastonbury

AVRO-NPO/De Tiende van Tijl

* Το κείμενο αποτελεί ελεύθερη απόδοση του τμήματος “Η διασύνδεση σε μια δικτυωμένη κοινωνία: 10 συστάσεις από την EBUVISION” από το Connecting to Networked Society. 2020 – An EBU Project 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: