Διαδικτυακή παρουσία τηλεοπτικών εκπομπών

stekiaΣτο πλαίσιο της καθημερινής υποστηρικτικής εργασίας έγιναν κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους παραγωγούς των τηλεοπτικών εκπομπών της ΝΕΡΙΤ  Το αλάτι της γης, Μια μέρα με τον, την…, Κάθε τόπος και μια ιστορία, Μικρές πρόβες, Πυρετός του μουντιάλ, Πάντα ν’ ανταμώνουμε, Εμείς και ο μπλε πλανήτης, Ελλήνων δρώμενα, Τα στέκια, Προσωπικά, Η μηχανή του χρόνου, One way ticket, Μουσικοί παντού, Παραμύθι, Τι τρως, Όταν μεγαλώσω, προκειμένου να δρομολογηθεί, να οργανωθεί και να υλοποιηθεί μια σταθερή παρουσία τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στο διάστημα της προβολής τους:

Πιο συγκεκριμένα:

  1. Εκπονήθηκε ένα βασικό πλάνο παρουσίας των εκπομπών στο Διαδίκτυο με προτεραιότητα την ύπαρξη on demand αρχείου και σελίδας στο Facebook.
  2. Παραδόθηκαν σε όλους τους παραγωγούς συγκεκριμένες προδιαγραφές (διαστάσεις λογότυπων, μεγέθη και είδη αρχείων) ώστε να ανεβαίνει σωστά η κάθε εκπομπή στο webtv κανάλι της ΝΕΡΙΤ.
  3. Δόθηκαν τηλεφωνικά, κατ’ ιδίαν και ηλεκτρονικά συμβουλές και ιδέες για εξειδικευμένη αξιοποίηση του περιεχομένου της καθεμιάς εκπομπής.
  4. Ενθαρρύνθηκε η ενίσχυση της διαδραστικότητας των εκπομπών μέσα από συγκεκριμένες ιδέες και τακτικές.
  5. Τέθηκαν στόχοι και συζητήθηκαν στρατηγικές.
  6. Δόθηκαν πληροφορίες για εργαλεία μέτρησης και ευρύτερης διάχυσης του περιεχομένου.
  7. Καθορίστηκε σε συνεργασία με τους παραγωγούς μια ροή εργασιών έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή δίχως ασυνέχειες ενημέρωση των ιστοσελίδων.

Συμπεράσματα

  1. Η απουσία ενός επίσημα εκφρασμένου σχεδίου για τα νέα μέσα καθώς επίσης και η απουσία επίσημης και ευρύτατα αποδεκτής πολιτικής για το διαδικτυακό περιεχόμενο, δημιούργησαν μια ασυνεχή εικόνα και έφεραν εν πολλοίς άνισα αποτελέσματα.
  2. Απ’ την πλευρά μας, η ομάδα συμβούλων περί τα νέα μέσα, παίξαμε το ρόλο του συντονιστή της διαδικτυακής παρουσίας των εκπομπών, αλλά σ’ ένα πολύ πρωταρχικό επίπεδο, καθώς δεν ήταν τυπικά αρμοδιότητά μας να υλοποιήσουμε σε επίπεδο παραγωγής περιεχομένου την πολιτική νέων μέσων που εισηγηθήκαμε.
  3. Οι παραγωγοί στην πλειονότητά τους είχαν προβλέψει ένα στοιχειώδες πλάνο Νέων Μέσων και φάνηκαν πολύ δεκτικοί και συνεργάσιμοι αναφορικά με τις προτάσεις μας. Καταλυτικό ρόλο στην ετοιμότητά τους έπαιξε το γεγονός ότι είχαμε φροντίσει να συμπεριλάβουμε στη σύμβαση που υπέγραψαν με τη ΝΕΡΙΤ συγκεκριμένες πλην όμως λιτές προβλέψεις αναφορικά με τις υποχρεώσεις τους για τα νέα μέσα.
  4. Συγκεκριμένες εκπομπές κατόρθωσαν στο σύντομο διάστημα που προβλήθηκαν, να αποκτήσουν σημαντική δημοφιλία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Πάντα ν’ ανταμώνουμε, Παραμύθι, Τα στέκια) και να γίνουν αντικείμενο συζήτησης απ’ το κοινό τους.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: